Selasa, 2 November 2010

Iya, Semua Orang Tak Kenal Kau

Iya, semua orang dah buat laman peminat dekat facebook.

Iya, aku tak akan tekan like kecuali aku sendiri yang cari.

Iya, aku tahu politik tak akan habis ceritanya.

Iya, aku tahu aku kena siap sedia dengan peperiksaan akhir semester.

Iya, aku tak dapat cari lubang jersi Russia.

Iya, kad makan aku belum siap.

Iya, aku makin sedar. Makin besar, makin banyak kau fikir.

Iya, aku dah bosan duduk rumah.

Iya, aku tak banyak duit nak berlibur.

Iya, aku tak dapat sentuh gitar ala Eric Clapton lagi.



Iya, aku suka lagu tema Universal Studios dalam Scott Pilgrim.


Iya, aku tak ada idea.

7 ulasan:

ex sampah jugak berkata...

Iya, kau suka menganjing.

Iya, kau suka bagi harapan.

ex sampah sarap berkata...

Iya, aku pun tak kenal Karem.

Iya, Alexia Aqram? Ha, sape tu?

Apan berkata...

peh.emo sial.nak tacing-tacing ngan aku.ceh.

ketua sampah berkata...

Iya, adalah satu perkara kebodohan kalau tak kenal Nik.

Iya, kau tu dah tua Apan.

Auf bin Ali berkata...

Hahaha. Karem emo. Budak emo.

Kesampahan berkata...

Iya, Man memang cool.

Iya, hanya Man seorang saja ada laman peminat "Man Cool" di Fesbuk.

Apan berkata...

man takda "Man Cool". yang ada cuma "Kami Kroni AufAli".

haha.sumpah tacing dengan aku.apa kena mengena dengan aku dah tua?aku tak paham.serius.