Jumaat, 12 November 2010

Gee Wheez Sudah Lama Tak Menulis

Haha. Mesti traffic aku mencanak-canak punya naik sebab tajuk ni. Tak caya? Tanya tuan empunya tajuk. Pinjam title untuk satu entri ya. Jangan marah kak, nanti kena jual.


Aku sibuk sekarang. Menghadapi waktu-waktu sulit untuk menjawab persoalan duniawi. Yang buat soalan pun untuk duniawi juga. Ukhrawi masih lagi dipinggirkan. Cuma Karem sahaja berperanan menonjolkan diri dalam zaman cyber begini. Untuk kes dia, aku berterima kasih. Ada tanda-tanda Imam Mahadi kot.







Awal bulan ini, aku baru nak lepak-lepak dengan budak/brader skuter mask rider. Seperti biasa, semuanya ada sponsor. Kalau tak, jangan harap aku nak join. Kami berkonvoi ke Melaka. Satu perasaan menyeronokkan kerana pertama kali aku dapat bawak motor kategori super untuk perjalanan yang agak jauh. Walaupun tak jauh, agak memenatkan juga kerana susah bagi seseorang yang bawak motor standard nak kejar motor dah bikin. Dalam masa 2 minit sudah kena cicir 3 tiang. Cilaka betul. 


Besok mahu ke Teluk Intan pula. Masih dalam sponsorship. Apa yang ada dekat Teluk Intan, aku tak tahu. Jalan-jalan cari ilmu santau mungkin. 


Harap-haraplah aku dapat lesen bawak motor tu pergi Penang. Best sikit jadi solo rider. Oh terlupa, peperiksaan tak habis lagi rupanya. Lantaklah. Duniawi semua itu.

Tiada ulasan: