Isnin, 14 Mac 2011

Mengenali Mereka

Kenal Rafie, aku mengenali shisha.
Kenal Karem, au mengenali jamming.
Kenal Mirrul, aku mengenali Coldplay.
Kenal Auf Ali, aku mengenali hipster.
Kenal Bule, aku mengenali SUKSIS.
Kenal Nik Ashri, aku mengenali Oasis.
Kenal Eswandy, aku mengenali Kamen Rider.
Kenal Azhar, aku mengenal anime dan J-drama.
Kenal Asang, aku mengenal As I Lay Dying.

Mengenal mereka, aku mengenali lebih ramai manusia.
Mengenal mereka, aku banyak belajar.

Kenal manusia, kau belajar. Kenal syaitan, kau jahanam.

Belajarlah dari manusia walaupun ianya tidak banyak. Membaca itu perlu. Berguru itu wajib.

3 ulasan:

NA berkata...

kenal apan aku mengenali cinta infiniti

Apan berkata...

iya nik.aku teringat memori itu.

Alexia Aqram berkata...

kenal apan. aku kenal ngasrizal ngasri.